Pesta Buku Antarabangsa KL (KLIBF) 2010

Khamis, 18 Mac 2010 - Pesta Buku Antarabangsa KL 2010 (KLIBF) kembali lagi. Seperti tahun-tahun sudah, KLIBF masih kekal bertempat di ruang legar PWTC, KL. Pesta ini akan berlangsung pada 19 - 28 Mac 2010 mulai 10.00 pagi - 10.00 malam.

Nampaknya KLIBF tahun ini diawalkan sebulan berbanding tahun lalu pada pertengahan April. Dengar cerita, tapak gerai jualan dan pameran juga akan dilebarkan hingga ke seberang sungai.

Warga SKSU dan pengunjung laman blog ini, tidak kira pembaca tegar atau sebaliknya turut dialu-alukan bagi memeriahkan lagi KLIBF 2010. Jika tahun lalu anda terlepas peluang untuk hadir, harapnya tahun ini tidak melepas lagi. Pada yang baru berjinak-jinak, janganlah segan silu untuk bertandang ke tapak pesta tersebut. "Bangsa Membaca, Bangsa Berjaya."~


Tambahan:
InsyaAllah, penulis akan turun 'bersesak nafas' sambil mengintai booth pilihan hati seperti PTS, Geleri Ilmu dan Pelima Media. Jom risik-risik dan sambar 'buah tangan' KLIBF bersama tandatangan penulis baru mahupun lama. Jumpa di sana!

Tiada ulasan: