Tahniah & Takziah

Rabu, 10 Mac 2010 - Ini adalah entry khas kepada beberapa orang guru SKSU. Barangkali belum terlewat pihak sekolah merakamkan ucapan tahniah dan takziah di sini.

Pertama sekali, tahniah kepada 'orang lama', Encik Mohd. Nor Azmi Bin Sikit di atas kenaikan pangkat sebagai Penolong Kanan Pendidikan Khas. SKSU terutamanya warga Program Pendidikan Khas Integrasi merasa kehilangan yang cukup besar.

Kini beliau telah bertugas di PPKI SK Bagan Terap, Sabak Bernam. Warga sekolah mengucapkan terima kasih kepada ustaz Azmi kerana khidmat cemerlang selama ini. Minta maaf jika ada salah dan silap dan selamat maju jaya di mana jua cikgu bertugas.

Takziah juga kepada Puan Sadah Binti Hassan, Puan Norli Binti Razali dan Puan Rohana Binti Mohamed di atas masalah kesihatan yang mereka alami. Sesungguhnya di sebalik musibah sakit itu pasti terdapat hikmah dan pelajaran bagi siapa saja yang mahu berfikir.

Kami semua mendoakan "Syafakillah syifaan ajilan, syifaan la yughadiru ba'dahu saqaman." Semoga kalian cepat sihat sejahtera~

Tiada ulasan: