JAMUAN AIDILFITRI DAN KEMBARA RAYA SKSU


SYAWAL masih meriah dan disambut dengan gembira di sana-sini. Begitu jua suasana di SKSU yang masih meriah dengan jamuan dan rumah terbuka aidilfitri. Kesempatan bulan syawal yang mulia diambil kesempatan untuk mengadakan jamuan aidilfitri, saling mengukuh silaturahim, bermaafan dan bermesra bagai satu keluarga.



Rumah guru-guru turut jadi kunjungan anak-anak didik. Ada guru-guru menyediakan juadah istimewa dan tidak lupa duit raya. Saling bermaafan guru dan murid. Murid Tahun 6 pula begitu teruja kembara raya ke rumah guru-guru setelah menahan diri dari kemeriahan awal syawal kerana ulangkaji UPSR dan 'perintah berkurung' selesai selepas UPSR lalu.



KESUMA juga tidak ketinggalan akan mengadakan Jamuan Aidilfitri bersama semua keluarga KESUMA dan kembara raya akan bermula pada 27 September. Rumah Ustazah Samaiyah lokasi pertama dan akan berterusan hingga penghujung syawal nanti. Disamping itu badan-badan dan kelab khas sekolah turut akan mengadakan rumah terbuka antaranya Rumah terbuka Pengawas/Pustakawan dan Jamuan Aidilfitri Tahun 6.



Sama-sama kita raikan.

Tiada ulasan: