Seputar Ambang 2010

30 Disember 2009, Rabu - Mesyuarat Guru Kali Pertama disusuli Mesyuarat Unit Kurikulum, Hal Ehwal Pelajar dan Kokurikulum SK Seri Utama telah selesai diadakan selama dua hari berturut-turut. Tahniah kepada semua guru yang memberikan komitmen walau pun cuti sekolah masih berbaki. Diharapkan tugasan 2010 yang telah diagihkan akan dapat dilaksanakan sehabis baik. InsyaAllah, gerakerja bagi setiap unit bakal bermula seawal Januari ini.

Ahlan wa sahlan diucapkan kepada dua orang guru baru yang ditempatkan untuk berkhidmat di sini. Semoga kehadiran Ustaz Mohd Sani Salleh dan Puan Hayati Nasir dapat berkerjasama menyumbang ilmu dan tenaga demi kecemerlangan sekolah. SKSU juga turut kehilangan seorang guru lama yang telah banyak berjasa dengan kesungguhan dan kegigihannya. Puan Hajah Siti Azizah Karim dikhabarkan sudah pun bersara pada bulan ini. Terima kasih atas sumbangan bakti beliau sepanjang bertugas sebagai guru dan tahniah juga bagi pihak SKSU.

Diingatkan, pada hari Sabtu, 2 Januari 2010 ini pula, SKSU akan mengadakan Program Pendaftaran dan Orientasi Murid Tahun 1 bagi sesi persekolah 2010. Warga SKSU mengalu-alukan kedatangan ibu bapa juga penjaga untuk pengurusan penempatan anak-anak kalian. Pembayaran yuran dan pembelian peralatan serta buku sekolah juga boleh turut dibuat mulai sekarang.

Tiada ulasan: