Yang Ingin Anda Lihat.. usik-usik sayang




Musim cuti, musim naik pelamin. Yang muda mendirikan rumahtangga, yang lebih senior terima menantu. Antara keluarga KESUMA yang melangkah ke alam baru dan menerima keluarga baru. KESUMA ucapkan selamat berbahagia dan selamat menjadi sebahagian keluarga KESUMA.



Tahniah buat Pn Rusnani dapat dua menantu sekaligus, dah pasang angan-angan dan dapat dua cucu juga. Mudah-mudahan. Begitu jua dengan Pn Hjh Foziah Ahmad , anak sulung menamatkan zaman bujang dan Encik Harun terus menambah ahli keluarga apabila seorang lagi anak gadisnya dimiliki jejaka bertuah.



Tahniah buat Cikgu Azwani dan En Adli juga Cikgu Suhartini dan pasangannya En Hafizal, sedang asyik bercinta jarak jauh nampaknya. Dugaan, cabaran perkahwinan memang begitu, sabarla ye.



Cikgu Anona juga sibuk mengurus majlis bagi kedua-dua adik iparnya dan Pn Seti Suleha yang pernah bertugas di SKSU turut teruja menerima menantu sulung. Juga sekalung tahniah buat mentor SKSU Tn Hj Suhaimi yang juga menerima menantu sulung awal Jun lalu. Semoga terus mencipta bahagia dan mengembangkan empayar keluarga. kesuma tumpang gembira.

Tiada ulasan: