Keluarga baru KESUMA dan aktiviti..


Alhamdulliah, KESUMA sekali lagi menerima keluarga baru , bukan seorang malah tiga orang dan akan menerima beberapa keluarga baru hingga penghujung tahun nanti.

KESUMA mengucapkan tahniah dan selamat berehat kepad Pn Nawal Adibah, Pn Sharifah Hanum dan Pn Khairuniza yang masing-masing telah selamat melahirkan bayi-bayi comel dan sihat. Nampaknya senarai menunggu pun agak panjang tahun ini. Kita doakan agar selamatlah semuanya.

Pn Thilaga yang masih lagi dalam rawatan dan memerlukan rehat yang panjang kerana terdapat sedikit masalah. Beliau masih berehat di Hospital Teluk Intan sehingga kandungannya beliau benar-benar kuat dan sihat. Sabar dan berehat.. ikut kata doktor ya, Pn Thila.

Susah senang kami satu keluarga... begitu janji ahli KESUMA. Untuk itu satu majlis bacaan yasin dan solat hajat telah diadakan di rumah Ustazah Kamariah Acil pada Jumaat (15 April) yang lalu. Selain sebagain sebahagian acara bulanan KESUMA ia juga memohon pertolongan Allah atas cabaran yang mendatangi keluarga ustazah tersebut. Moga mendapat keberkatan dan rahmat Allah jua.

Tiada ulasan: