SALAM TAKZIAH BUAT TN HJ SANIP


Tanggal 23 April telah menjadi satu detik paling sedih dan duka buat seorang lagi keluarga KESUMA. Cikgu Tn Hj Sanip Ishak sekeluarga telah menerima ketentuan kembalinya seorang ibu yang dijaga penuh kasih sayang dan hormat ke rahmahtullah. Ramai rakan-rakan yang mengetahui turut hadir dan memberi penghormatan terakhir juga ucapan takziah kepada beliau dan keluarga. Kepada Tn Hj Sanip dan Pn Noraini dan keluarga, KESUMA mengucapkan takziah dan sabar dengan peristiwa sedih yang menimpa ini. Semoga arwah dilimpahi rahmat dan digolongkan dikalangan orang yang beriman. AlFatihah.


الله يغفرله ويرحمه ويتجاوز عن سيئاته ويضاعف حسناته ويجعل مستقر روحه الفردوس الأعلى مع النبيين والصديقين و الشهداء والصالحين ويخلفه فينا وفي المسلمين أجمعين بالخلف الصالح. آمين

Semoga Allah mengampuninya, merahmatinya, memaafkan semua kesalahannya, melipatgandakan kebaikannya, menempatkan ruhnya di Syurga Firdaus yang tertinggi bersama para Nabi, siddiqin, syuhada’ dan sholihin dan semoga Allah memberi ganti yang baik bagi kami dan kaum muslimin. Ameen.

Marilah kita sama-sama menghadiahkan bacaan surah al-Faatihah dan surah Yaasin kepada beliau.

Tiada ulasan: