17 Mei 2010 - Sambutan Hari Guru sekali lagi diraikan disebelah petang bagi memanjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi dengan bacaan surah yasin dan doa selamat yang mencetuskan keinsafan dan mensyukuri kebesaran Allah atas rahmat dan rezeki yang dikurniakan kepada warga guru dan kakitangan sekolah ini. Semoga warga ahli KESUMA ini sekali lagi dapat menciptakan sejarah kejayaan buat SKSU.
Majlis petang itu juga adalah bagi meraikan dua orang ahlinya yang akan berangkat ke tanah suci mengerjakan umrah pada akhir bulan ini. Jamuan petang itu ditaja sepenuhnya oleh Pn Saadah bt Hassan dan Pn Aminah bt Basri yang bakal menjadi tetamu Allah di tanah suci Mekah. Ahli keluarga KESUMA yang lain mendoakan kesejahteraan dan dapat menyempurnakan ibadah umrah di sana nanti . Kiriman doa mengiringi keberangkatan mereka nanti.
Majlis petang itu juga diserikan dengan cabutan nombor bertuah dan hadiah tajaan berbentuk hamper diberikan kepada yang bernasib baik. Majlis diakhiri dengan bacaan doa dan diaminkan oleh ahli KESUMA yang hadir. Amin ya rabbalalamin.

Tiada ulasan: