SUKAN TAHUNAN PENDIDIKAN KHAS SKSU

18 MEI 2010, SELASA - Hari yang istimewa buat kira-kira 36 murid-murid Pendidikan Khas dan 12 orang murid Pra Mutiara Pendidikan Khas kerana buat julung kaliya mereka terlibat secara total dalam acara-acara sukan Pendidikan Khas Sk Seri Utama. Acara ini turut dijayakan oleh Penolong Kanan Pendidikan Khas , Encik Firdaus B Bakri dan semua guru-guru beserta Pegawai Pembantu. Berbagai acara yang mencabar daya saing dan ketahanan diri murid-murid ini telah dijalankan. Murid-murid ini bukan sahaja mampu menunjukkan daya saing yang tinggi malah mempunyai semangat kesukanan yang berkobar-kobar apatah lagi disaksikan oleh ibubapa yang dijemput memeriah hari istimewa ini.
Tahniah kepada yang berjaya. Tahniah atas semangat kesukanan yang tinggi. Tahniah kepada seluruh warga dan tenaga Pendidikan Khas yang menjayakan acara sukan yang pertama kalinya diadakan di Stadium Sg Besar.

Lihatlah aksi-aksi ceria dan gembira murid-murid ini dapat menunjukkan kehebatan masing-masing dalam acara-acara sukan yang disediakan.

Tiada ulasan: